12 Kasım 2016 Cumartesi

Yaz, Yaz, Yaz...


Allahım yaşasın haftasonu ! Koca gecedir durup durup yarın öğlene kadar uyuyacağım uykunun hayalini kuruyorum. Sanırsın ki günde 12 saat çalışıyorum. Bugün de ablam bize geldiği için 3'te çıktım ofisten. Aslında ablam bahane oldu biraz zaten durasım yoktu. Ablişkom bunu duysa saçımı başımı yolar :)

Bloğa döndüğüm için mutluyum ya. Valla özlemişim. Daha tam olarak okuyamadım herkesi. Öyle bir göz attım kim en son ne yazmış diye. Haftasonu bol bol okurum artık. Malum Serkan da olmayınca plansız haftasonları kaldı başıma. Önceki yazımı okumayanlar için bir dip not : Serkan askerde :(

Ailesine gidiyorum sık sık. Yalnız kalmasınlar diye. Ben iş güç bir şekilde oyalanıyorum. Ama onlar daha çok zorlanıyorlar. Serkan tek çocuk olduğundan yokluğu zor geldi ailesine. Annesinin en ufak bir şeyde gözleri doluyor. Diğer oğlunu yıllar önce trafik kazasında kaybetmiş olmalarının da etkisi var tabi. Bana "Allah seni diğer çocuğumuzun yerine verdi. Kızımızsın sen bizim" dedikleri zaman kendimi kötü hissediyorum. Aslında sevinmem lazım, mutlu olmam lazım ama ne bileyim. Sanki çocuklarının yerini almaya çalışıyormuşum, ona ihanet ediyormuşum gibi bir his. Tarif edemiyorum tam olarak. Gerçekten çok zor Allah kimseye yaşatmasın. 

Serkan askerdeyken ben de dekorasyon siteleriyle meşgul oluyorum bol bol. Düğünümüze 10 ay var daha gerçi ama anca karar veririm ne istediğime. Bu kararsızlıkla nasıl olacaksa. Sanki eşyayı bir kere alıp ömrümün sonuna kadar başka bir şey alamayacakmışım da bu yüzden iyi karar vermeliyim gibi hissediyorum. Zor valla. Biz bayanların beyni hep ayrıntılara çalışıyor.

Evimiz bitmek üzere. Son işleri kaldı artık. Bir kaç haftaya anahtarı teslim edecekler. Evi almadan önce bakmaya gittiğimizde inşaat halindeydi. Ama o haliyle bile en güzel hayalleri kurduk bir anda. Hemen dizayn ettik kafamızda. Koltukları şu tarafa koyarız, yemek masası karşı duvara, boydan boya camın önüne iki tane sallanan sandalye, öyle göz yoran eşyalar almayız, herşey sade ve huzur verici renklerde olur, balkonu camla kapatsa mıydık acaba, yoksa böyle balkon özelliğini kaybetmeden kalsa mıydı ve daha bir sürüüü plan. 

Serkan'ın annesi aradı bugün eve bakmaya gidelim mi son işler tamamlandı mı merak ettim dedi. Gitmek istemedim, içimden gelmedi. Sanki Serkan olmadan oraya gitsem bir burukluk olacaktı içimde. Ben gelmesem, siz gidin dedim. Genelde evde ne oldu ne bitti en çok merak eden bendim, habire bakmaya giderdik. İnşaatta çalışan ustalar bile beni görmekten bıkmıştır eminim. Bugün reddedince kadıncağız da bir afalladı. 

Serkan gideli tam 10 gün oldu. Daha 5 buçuk ay var. Bizim uzak kalma durumumuz pek olmadı. Bir kere ben 1 hafta Ankara'da kaldım. Kavga gürültü birbirimizi yedik. Bir kere Serkan İstanbul'a gitti 2 gün o zaman da birbirimizin canını okuduk. Ki normalde her gün görüşen bir çift de değiliz yani. Ama farklı şehirlerde olmak bizi geriyordu. O yüzden askerlik korkuturdu beni biraz. Ya yine birbirimize işkence yaparsak diye. Ama neyse ki şimdilik herşey yolunda. Böyle de gidecek gibi görünüyor ama bakalım. 

Oh ne iyi geldi yazmak :)

İyi geceler. Tatlış rüyalar herkese...


20 yorum:

  1. Ya dönemene sevindim bir ay önce okuma listeme bakarken ne alemde ne zamandr yoksun diye tıkladım. Hatta dedim bu kesin nişandan sonra hemen evlendi daha gelmez. Yanılttın beni :D Eh ne diyelim allah seni serkanına kavuştursn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch,
      Ya sorma iyice vefasız oldum :D
      Yok kız daha düğüne var Ağustosta kısmetse :D
      Amiiin inşallah :)

      Sil
  2. oh size yazmak bana da yazdıklarınızı okumak iyi geldi. Tatlı rüyalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semanur Kok,
      İyi geldiyse ne mutlu banaa :)

      Sil
  3. Yaa inanamıyorum ne kadar çok şey değişmiş hayatında... Allah kavuştursun canım inşallah çok mutlu bir yuvanız olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moira M,
      Evet ağır ağır da olsa bazı değişimler yaşıyorum :)
      Amin inşallah moiracım :)

      Sil
  4. Deep Tone son yazısında siz tanıttığı için öğrenebildim. Takibe geçiyorum o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ACEMIDEMIRCI,
      Teşekkürler. Ben de sizi takibe aldım. Deep sağolsun bloggerları tanıştırmada ustadır :)

      Sil
  5. Hoş geldin :)) Hayırlısıyla geri gelir inşallah. Çok tebrikler her şey için. Allah mutluluğunuzu daim kılsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      İnşallah Teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  6. Tez zamanda kolay geçer inşallah askerliği... Ailesine Allah sabır versin, bir evlat kaybetmişler:( Yokluğu daha zor geliyordur onlara... Allah mutluluğunuzu daim etsin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone,
      İnşallah, 1 ayı atlattık geriye kaldı 4,5 ay :)
      Çok teşekkür ederiz :)
      Sevgiler...

      Sil
  7. Merhaba efendim,
    Hayırlı teskereler olsun, zaman çabucak geçsin o halde sizler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazeteci N.G.
      Teşekkür ederim. Ah keşke o kadar çabuk geçse :)

      Sil
  8. Insallah cabuk gecer,saglikla döner Serkan!Hosgeldin!

    YanıtlaSil
  9. sayılı gün çabuk geçer geyiğini yapmıcam zira beklemek zor.. sağ sağlim gelsin İnşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçıncı Şahıs,
      Bazen kolay bazen zor geliyor :)
      Amin inşallah. Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. askerlik biter yaaaa arada gidersin görersin :)

    YanıtlaSil