3 Kasım 2016 Perşembe

Dönüş


Uzun zaman oldu yazmayalı demek bile verdiğim arayı tarife yetmez sanırım. Gerçekten çok oldu... Blogda nereden ne yapıldığını bile unutmuşum o derece. 

Artık eskisi gibi yazabilir miyim bilmiyorum. Ne paylaşmak istediğimi de bilmiyorum. Hayatımda ufak tefek değişiklikler oldu. Mesela sözlendim, ardından nişanımızı yaptık, düğün tarihimizi belirledik ve en büyük değişiklik Serkan'ı askere gönderdik. İki gün oldu gideli... Yokluğu garip geliyor. Ama 5 buçuk ay sabır...

Takip ettiğim bloglara baktım biraz. Neler olmuş, neler değişmiş, kimler var kimler yok... Bazı bloggerlar terk etmiş buraları benim gibi. Kimisi yazmayalı çok olmuş kimi temelli gitmiş. Eksilenlerin yerine yenileri gelmiştir eminim ki. Çok geri kalsam da bir ucundan yakalarım umarım...

23 yorum:

  1. Hoşgeldin tekrar canım :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten sayımız azaldı olanlar da gitmesin ya :(

    YanıtlaSil
  3. Tekrar hoşgeldin buralara :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz.
    Hasret zordur, umarım çok olaylı bir yerde değildir nişanlınız.
    Hayırlı olsun bir de :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim hepinize. Hoşbuldum :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin yaaa:) Ben umudumu kesmiştim senden tamamen... Yorumunu görünce acayip sevindim... Bu sefer terketme buraları... Gidip de gelmeyen çok... Ve bir sürü yeni blogger var... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm :)
      Umudu kesmekte haklısın valla. Çok uzun zaman oldu. Artık buralardayım. Eskisi kadar sık yazamıyorum işten güçten ama arada burada soluklanmak iyi gelecek :)
      Yeni blogger keşfime de bu haftasonu başlayacağım :)

      Sil
  7. Yaa inanamiyoruum hosgeldiin :) umarim beni unutmamissindir :D hasret basladi desene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm :)
      Yaa aşk olsun unutur muyum hiç tabi ki hatırlıyorum :) Özledim sizleri okumayı.
      Ya sorma 5 ay hasret çekicez :)

      Sil
  8. Demek benim gibi olanlarda varmis,insallah devami gelir yazilarinin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Terazi Kizi,
      İnşallah gelicek. En çok da okumayı özledim..

      Sil
  9. Şoktayım!!! Gitme bir daha.Ben blogu kapattım yenisini açtım bile.Yine bir sakarlık yaptım da ondan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hermione,
      Yaa çok geri kaldım been. Kim olduğuna dair kafamda bin bir tilki dolaşıyo şu an :)

      Sil
    2. Hermione,
      Buldum sanırııım :)

      Sil
  10. geri kalmak diye bişi yok hadiiii hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Senin yeni bloggerlar yazıların vardır mutlaka. Birazdan bakıcam yeni blogları keşfetmek için :)

      Sil
    2. bugünlerde var üç tane. bu akşam da yazıcam bi tane. yeni arkadaşlar da çok tatlııı :)

      Sil
  11. Bırakmak istemiyorsan istediğin, kaldığın yerden devam edersin. Her şey için hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca,
      Evet kesinlikle insan gerçekten istemediği an herşey zorlama oluyo.
      Sağolasın :)

      Sil