30 Kasım 2016 Çarşamba

Beklenen Gün Geldi Bile


Yarın akşam Eskişehir yolcusuyum. Serkan'ın askere gittiğinden bahsetmiştim size. Yemin törenine gideceğiz ailesiyle beraber Eskişehir'e. Serkan gideli 1 ay oldu. Kolay mı geçti tabi ki hayır. Yokluğuna alışmak zor geldi.Ama her akşam mesajlaşıyoruz, her gece arıyor. Sesini duyabiliyorum. Gittiği yerin Eskişehir olması çok rahatlattı beni. En azından rahatça haber alıyorum, güvenli bir bölge olduğunu biliyorum. Dağıtım yerinin yine Eskişehir olması, şehir değişikliği yaşamayacak olması da teselliydi bizim için. 

Beklenen gün geldi anlayacağınız. Heyecanlıyım. Böyle sanki yeni çıkmaya başladığımız zamanlar gibi. Haftasonu kuaföre gittim saçıma ombre yaptırdım, kaş bıyık olayları falan işte :D Ne giysem diye düşünüyorum deli gibi. 3 senedir çıkıyoruz bunları düşünmeyeli çok zaman olmuştu. Tamam tabi ki saldım çayıra mevlam kayıra der gibi paspal değildim ama en azından ne giysem diye günlerce düşünmezdim :D Yaz olsa seçenek fazla da kış olunca hele de bu soğukta lahana gibi kat kat giyinmekten başka çare yok. Kırklareli şu an o kadar soğuk ki Serkan Eskişehir'in soğuğu da bizim orası gibi dedi. Tören için dışarda ne kadar bekleyeceğimiz de belirsiz. Sarıp sarmalanmak lazım o halde. 

Cuma günü yemin töreni. Cuma ve Cumartesi akşamı da orada kalacağız. Serkan da izinli olacak. İki gün beraberiz yehuu :D Düşünüyorum da askerlik sebep olmasa belki de Eskişehir'e ömür boyu hiç gitmeyecektim. Porsuk Çayının kenarında salep içemeyecektim belki de :)

Bu arada gece yolculuğu en sevdiğimdir. Her ne kadar bazen camda sadece kendi yansımamı görsem de...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder