6 Kasım 2014 Perşembe

Birine Baktım Çıkıyorum



Bu aralar yazamıyorum.Neden mi? Gerçekten bilmiyorum. Vaktim yok gibi sanki.Ama aslında var gibi de. Tuhaf işte.Zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. İşten geliyorum dinleneyim derken uykum geliyor. 8 saatten fazla uyumama rağmen de sabah annemin beni yataktan kazıması gerekiyor neredeyse :)

Belki merak edenleriniz vardır yada yoktur belki de :D Öyle bir iyiyim demeye geldim. Bu haftasonu benim için çok özel.Üniversiteden tek dostum Aylin'in yanına gidiyorum yarın. Serkan'la da tanışacaklar.Çok heyecanlıyım :) Pazar günü de dönmem gerekiyor haliyle. P.tesi iş vakti malum :( Keşke daha çok kalma fırsatım olsa.

Büyüdük de planlarımızı haftasonuna göre yapıyoruz vay anasını :D

Neredeyse bir haftadır kimseyi okuyamadım.Dönünce telafi edeceğim mutlaka.Kendinize iyi bakın...

16 yorum:

  1. İş, iş ,iş diye sayıklayıp da sonrasında işe girince böyle bir manzarayla karşılaşıyorsun :) Hepimiz aynı durum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlı Erkekli Kedili
      İnsanoğlu nankör işte :) Ama ne olursa olsun çalışmak güzel :)

      Sil
  2. Bi değişiklik iyi gelecek şekercim sana :) Yorulmuşsundur belki :(
    Dönüşte böyle bomba gibi gelirsin inşallah ;) <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Gerçekten çok iyi geldi.İyi ki de gitmişim :)
      Pek bomba gibi olmasa da döndüm :)

      Sil
  3. çok uzaklaşma yahuu ;) özlüyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz-(s)aklan-kaç
      Bu ara blog aleminden uzaklaştım valla vicdan azabı duyuyorum :D
      Yeni blog gördüm sanki sende. En kısa zamanda bakacağım.Rüya yorumu görmüştüm sanki :)

      Sil
  4. çok tatlı bir çiftsiniz siz ama :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel geçsin hafta sonu:) Olsun siz gidip bir gelin:) bloğumda size bir ödül verdim, yayın zorunluluğu asla yok yine de bilginiz olsun istedim. Iyi gezmeler; ) sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook
      Çok güzeldi çok :)
      Aa ödülüm varmış :)
      Teşekkür ederim. Çok sağol :)

      Sil
  6. Anlayabiliyorum, benim de vize haftam geçti gitti sonunda, insanın kafası rahatken blogla daha çok ilgileniyor haklı olarak. :) Bekliyoruz seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. busrakkus
      Sana da geçmiş olsun :) Vize ve finallerden sonra insan hayata geri dönüyor :)

      Sil
  7. canım ben buna yorum attım mı unuttum. ama bi daha yazayım , arkadaşınla olmana çok sevindim.bazen insan biraz değişiklik istiyor bazen de yaptığı şey birden sıkıveriyor , bu haftasonu rahatlarsın umarım. sakın blogtan sıkılmaaa lütfeeen ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Ayy tatlışım benim.Yorumlarınla hep yanımdasın çok sağol :)
      Yok yok blogdan sıkılmadım. Sadece bazı sebeplerden dolayı eskisi gibi zaman ayıramıyorum.Düzene girecek inşallah :)
      Çok öpüyorum seni :*

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. safransarı
      Doğru dedin valla :) Bu ara pek bir ihmalci oldum :) Ama benim de sebeplerim vaar :D

      Sil