5 Temmuz 2014 Cumartesi

Neyi, Nasıl, Nereden Başlayarak Anlatacağından Emin Değildi...


Kafa Derginin dramiminden herkes haberdar tabi ki. Ve sanırım şimdiye kadar en zorlayıcı mim bu oldu. Çünkü insan baştan savma bir şekilde yapmak istemediği için sürekli erteliyor.

Dün paylaştığım yazımı yazıp yayınladıktan sonra aklıma Kafa Dergi'nin şu satırları geldi. "Aklıma gelen bu dramimin klasik mimden farkı şu: Onlarca soru yerine tek bir soru var. Kafanızdan uydurduğunuz -belki yaşadığınız- bir olayı anlatacaksınız, ama bu olay dram içerikli olacak ve en sonunda da "Siz olsaydınız ne yapardınız?" diye sorup, istediğiniz kişileri dramimleyeceksiniz! "

Yazıda anlattığım kişi psikolojik destek almayı gerçekten çok istiyor. Ama kendisine bunu söylediğimizde "ne anlatacağımı bilmiyorum" diyor. E eşiyle arasında neler yaşandığını ve nasıl bu hale geldiklerini biz de tam olarak bilmiyoruz. Sadece anlattığım şeylerden haberdarım hepsi bu. Yani o "aşkın" nasıl bu hale geldiği bir soru işareti. İşte tam da bu kısmını sizin hayal gücünüze bırakarak "siz olsanız ne yapardınız,psikoloğa neler anlatırdınız yada bu ilişkinin bu hale gelmesinin sebepleri neler olabilir?" diye sormuşken aklıma dramim geldi. Ve neden bu da yeni bir dramim olmasın dedim. Sonra yazının sonuna dramimle ilgili bir paragraf ekleyip güncelledim. Tabi uzuuuun uzuuun telefonda yazınca pek kontrol etmeden yayınlayıverdim yazıyı. Haliyle de Kafa Dergi de dahil herkes dramim cevabını verdiğimi sandı :) Ama bu yeni bir miiim :)

Şimdi bu açıklayıcı yazıyla birlikte mimleme zamanı :) Özellikle mimlemek istediğim iki kişi var. 

*Yazdığı Bir Anoreksik Hikayesi'ni çok çok beğendiğim ve yazdıklarını çok içten bir şekilde hissettirdiği için Şeyma(Umut Hikayem)

*Bir de Kötü Şans hikayesini çok severek takip ettiğim için Şenay(Beyaz Gemi)

 "Çok aşık olan bir adamın bu hale gelmesinin sebebi ne olabilir?" bunu hayal gücünüze bırakıyorum. Ve buna bağlı olarak da "psikoloğa neler anlatılabilir?"

Umarım sizi çok zorlamış olmam. Gerçekten merakla bekliyorum yazacaklarınızı :)

E bir de tabi ki isteyen herkes mimlendi :)

Not: Bir daha da telefondan bloggerlık taslamak yok arkadaş :)

12 yorum:

  1. Öncelikle çok teşekkür ederim, düşündüğün için :)
    Ancak anlamadım tam olarak, bu iki soruya önceki hikayeyi baz alarak cevap mı oluşturacam hikayenin devamı gibi :)) Yoksa...?
    Ya da sen benim anlayabilecğeim şekilde tekrar anlatır mısın? Yazdıklarının anlaşılır olup benim anlamama ihtimalim de yüksek bu saatte :D
    Mimi yapacam inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay benim anlatamamış olma ihtimalim de yüksek :D
      Şimdi şöyle anlatayım. Bu ilişkide ne gibi problemler yaşandığını ve neden bu hale geldiklerini bilmiyorum. Herhangi birşey olabilir. Bunu sana bıraktım. Senin hayal gücünün ürünü olan sebep/sebepler doğrultusunda kadının psikologla neyi nasıl paylaştığını içeren bir hikaye devamı istiyorum aslında :)

      Sil
    2. Hımm, anladım sanırım. Ee bu çok iyi fikir. Düşünmek lazım. İyi bir şey yazabilir miyim emin değilim ancak keyif alarak yazarım eminim :))

      Sil
    3. İyi bir şey yazacağından eminim :)

      Sil
  2. Ya da ben kafaderginin sayfasında biraz vakit geçirirsem anlayabilirim sanırım. En kısa zamanda bakcam inşallah. Çok teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Yukardaki yanıtımda yardımcı olabilmişimdir umarım. Ve hikayenin devamını merakla bekliyorum gerçekten :)

      Sil
  3. fena bir şey ya :)

    YanıtlaSil
  4. Oo ben buraya 3 yorum yaptım ya hiç biri mi gitmemiş :O
    Hemen tekrar yazıyorum ;)
    Canım benim hiç de üzülmedim ki arada saçmalarsam aldırma ama anlaştık mı?
    Ayrıca çok teşekkür ederim hikayeyi beğendiğin için :)
    Ha bi de kocaman öperim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Ay cevap yazmayı unutmuşum been. Püüü bana :D
      Öpüyorum seni kii :*

      Sil
  5. ilginç bir mim. kalemi kuvvetli arkadaşlar senin gibi harika aktaracaklardır. ve belki de bu hikaye bir döngüye girecek onlarca kişi tarafından değişerek kitap haline gelecek. ooo harika olur bak bu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Harika aktarabildiysem afferin bana,teşekkür ederim kii :))
      Evet harika olabilir :)

      Sil