23 Temmuz 2014 Çarşamba

Rüzgar'a Mecburi Veda ve TEŞEKKÜR


Şimdi veda kısmına geçmeden önce teşekkür etmem gereken üç kişi var. 

Bloğumun yeni görünümü o kadar içime sindi ki çok çok sevdim. Böyle bazen bakıp bakıp mutlu oluyorum :) Sade ve gözü yormayacak bir değişiklik istiyordum. Sıkılmıştım da. Ama böyle tasarımmış değişiklikmiş pek beceremiyorum. 

Neyse ki  Maya devreye girdi ve istediğim değişiklikler için Zamska'nın bana yardımcı olabileceğini söyledi. Zamska'ya mail attım ve bana hemen geri döndü. İstediğim değişiklikleri söyledim kendisine. Ama insan tam olarak ifade edemiyor da ne istediğini. Fakat Zamska sağolsun tüm yoğunluğuna rağmen vakit ayırıp o kadar içime sinen bir tasarım yaptı ki kendim yapsam bu kadar sevmezdim sanırım :) Başını ağrıttım biraz ama bana iyi katlandı vallahi :))

Sonuç olarak içime sinen tüm bu değişiklikleri yapan sevgili Zamska'ya ve buna aracı olan Maya'ya kocamaaann teşekkür ederim ♥ :)

Ayrıca dağıttığı sevgi ve dostluk ödülünde beni es geçmeyen Buralı Olmayanlar Lokaline de çok teşekkür ederim.

***



Şimdi gelelim veda kısmına. Birkaç günde fazlasıyla alıştığımız Rüzgar'a veda etmek zorunda kaldık maalesef. O kadar üzüldüm ki anlatamam. Her fırsatta bahçeye çıkıp onunla ilgileniyordum. Adli tatil dönemindeki durgunlukta beni mutlu eden tek şeydi belki de. Aynı katta yan tarafımızda kuaför var. Onun da kapısı bahçeye açılıyor. Haftasonu biz uğrayamadığımız için Rüzgar'la o ilgilenecekti. Ben Pazar günü de uğrama fırsatı buldum bahçe darmadağındı. Rüzgar biraz yaramazlık yapmış anlayacağınız. P.tesi geldiğimizde kuaför "haftasonu bahçeyi talan etti.Her yere tuvaletini yapmış. Çiçekler mahvoldu. Haftasonu bana gelen müşterilerin çocukları da hiç rahat bırakmadı köpeği" deyince anladık ki Rüzgar'a yol göründü. Kuaföre gelenlerden biri "bana verirseniz bakarım ona" demiş. Eninde sonunda da biraz büyüdükten sonra problem yaşayacağımız belliydi zaten. Biz de verdik Rüzgar'ı :( Umarım iyi bakarlar ona. 
Off insan herşeye ne kadar çabuk alışıyor ya. Gittikten sonra bir fena oldum. Öyle işte...

Ölen muhabbet kuşumun ardından günlerce ağlayan benden de başka bir performans beklenemezdi zaten. Tabi ki çok üzüldüm.Ama yapacak birşey yok. İçim bir tuhaf oldu bak yine.Neyse öğle arası vakti gelmiş. Gittim ben...

54 yorum:

  1. veda ediyorsun sandım bende =(

    YanıtlaSil
  2. Ay gidiyosun sandım bi an inme iniyodu valla o.O
    Bütün uğraşlara değmiş ama gerçekten çok güzel olmuş bloğun ;)
    Bu arada en azından bakacak birileri çıktı ya etrafı dağıttı diye siz yokken bıraksalardı dışarı ?
    Üzülme tatlım o yüzden öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Böyle yorumları görünce mutlu oldum yahu :D Bir yere gittiğim yok tabisi :) Kazık çaktım ben buraya :D
      Teşekkür ederim canım.Ben de çok sevdim :)
      Yani buna şükür diyelim artık.
      Öpüyorum seni :*

      Sil
  3. Esmiş geçmiş ne güzel..
    olsun , sen yine de üzülme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı
      Bir an boşluğa düşsem de alışıyorum galiba.

      Sil
  4. Zamska gerçekten başarılı bu konuda, inanılmaz sabırlı ayrıca :)) teman da hoş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maya
      Teşekkür ederim canım.Bence de çok başarılı :)

      Sil
  5. Ay rüzgara yazmayı unuttum, 3 gün ard arda bir şeyi yapınca alışan insanlar olarak, bir canlının gidişi zordur tabii. Umarım iyi bakılır, 8 yıldır köpeğimiz var ama bazen bıkıyorum.Tabii benim kadar kötü bakacaklarsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maya
      İyi bakacak gibi görünüyordu kadın ama umarım öyle olur.
      8 yıldır mı oo maşallah :)

      Sil
  6. Canım benimmm; yoktun ortalarda..
    Neyse şimdi burdasın:)
    Yeni temanı beğendim; ben de bazı bazı böyle bir şeye geçmeyi düşünüyorum ama sanırım temayı kendimle fazlasıyla özdeşleştirdim ve vazgeçemeyeceğim hal kazandırdım:(
    Neyse; kim bilir belki bir gün..
    Umarım Rüzgar'a gerçekten iyi bakarlar..Sıcak bir yuva onların da ihtiyacı ve dahi hakkı..

    evgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Delinin Pembe Defteri
      Ablamla yeğenim bizdeydi tatlım.Vakit bulamadım :)
      Seninki çok tatlı ama yaa :) Ben de seni o temayla özdeşleştirmiş durumdayım :)
      Belki bir gün değiştirirsin :)
      Umarım.
      Sevgilerimle...

      Sil
  7. Çok güzel olmuş yeni şablonun gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. Gidiyorsun sandıydım da nasıl korktum.
    Ben daha yeni geldim. Hiç bi yere gidemezsin! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3gen
      Yok hayatta gitmem :) Kapıdan kovsanız bacadan girerim :D
      Hoşgeldiin :))

      Sil
  9. Veda deyince ben de gidiyosun sandım ... ama tabi Rüzgar için pek şaşırmadım aslında memleketim insanı '' it '' anlayışı yapacak bir şey bırakmıyor çok zaman :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız
      Gider miyim hiç hayatta olmaz :)
      İş yerinde olması biraz problem oldu işte.Benim de korkum buydu.Aslında kuaför de çok sevmişti onu ama olmadı işte :(

      Sil
  10. Veda kısmını düzeltelim.
    Cidden gidiyorsun diye anlaşılıyor.
    Yapma böyle ama :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selma yunak
      Haklısın.Bu şekilde yorum alınca hemen düzelttim :)

      Sil
  11. Ben de herkes gibi sen gidiyorsun sandım bi an korktum ya :D
    Teman çok hoş böyle, acaba diyorum ben de mi değiştirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Buraya kazık çakmış bir blogger oldum ben :D Hayatta gitmem :)
      Sen yeni değiştirdin aslında,güzel de olmuş. ama içine sinmediyse bir değişiklik yapabilirsin bence de :)

      Sil
  12. :)) gerçekten blog tasarımın çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günlük yaşamım
      Teşekkür ederim,beğenmene sevindim :)

      Sil
  13. Rüzgarın bir yuvası olacak artık ama insan alışında ister istemez kötü oluyor.Rüzgar yeni yuvasında mutlu olur umarım.
    İyi bir blog dostu olduğun için ben teşekkür ederim sana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralı Olmayan
      Umarım.Tek dileğim ona iyi bakmaları.
      Canım benim :*

      Sil
  14. Ay ben de gidiyorsun sandım yaaa:( pıffff üzüldüm şimdi:((( Yolu açık olsun... İyi olur umarım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Herkes aynı şeyi düşünmüş haklı olarak ah benim başlığım :D
      Umarım. İyi baksınlar da başka birşey istemem.
      Sevgilerle...

      Sil
  15. yeni tasarımın güzel olmuş. :)
    ve tabii '.... şu ayrılık olmasa' derler ya, öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilal Aydın
      Teşekkür ederim :)
      Keşke olmasa :(

      Sil
  16. Gerçekten çok güzel olmuş bloğun tasarımı canım.Çok beğendim .
    Bende mi kapısnı aşındırsam Zamska'nın acaba ツ
    Rüzgar için de aslında böylesi daha iyi olmuş gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TuGBa inCi
      Teşekkürler :)
      Bilmem ki :) Aslında biraz uğraşsak belki öğreniriz bu tür şeyleri ama ben sabırsızım hemen olsun istiyorum :D
      Yani gibi. Umarım öyle olmuştur.

      Sil
  17. Vedayı görünce zıpladım. Yazıyı okuyunca rahatladım. Çok güzel olmuş. Oldukça sade ve tatlış. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch
      Teşekkür ederim :)
      Başlık herkesi yanılttı :)

      Sil
  18. emin ellerde güzel güzel bakılıyordur umarım :)

    YanıtlaSil
  19. Zamska'nın ellerine sağlık o zaman:)

    kötü olmuş rüzgarın gitmesi:( insan dediğin gibi her şeye alışıveriyor hemen varlığına alıştığın gibi yokluğunada alışacaksın canım maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Çok alışmıştım ya kötü oldu :(
      Malesef öyle tatlım.

      Sil
  20. Rüzgar için iyi olmuş ama üzüldüm ben ya. =(
    Teşekkür nerden çıktı şimdi. Zaten etmiştin ya, unuttun mu? Cidden bir şey yapmadım ki.Katlanmak nerden çıktı ki hem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Ben de üzüldüm hem de çok :(
      Teşekkür mü nereden çıktı. İçimden geldi ki :)

      Sil
  21. off böyle yeni temalar gördükçe bir kendikime bakıyorum bir seninkine.Çokkkk güzel olmuşşş :)
    Bende de bir şeyler eksik ama ne hala çözemedim
    Rüzgarrrrrrrrr içim acıdı.Neyse ki sokakta felan kalmicak.Ona bakıcak biri var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Teşekkür ederimm :) Seninki de çok güzel kii :)
      Aynen öyle.Tek tesellim o:)

      Sil
  22. bakan kişide sıkılana kadar bakar sonra yine sokaklar ! şerefsizliği benimsemiş bu millet .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz
      Yaa umarım öyle olmaz. Korkutma benii :S

      Sil
  23. Başlık, yazı girişi, nasıl da zarf atıyor anlatamam :p
    Veda demek?
    Az değilsin 4th ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha
      Yok be valla öyle bir niyetim yoktu :) Ama farkında olmadan iyi becermişim bu başlık işini :D
      Ama senden ders almam lazım başlık konusunda :)

      Sil
  24. tasarımın güzel olmuş :) öncekide güzeldi.. bu da güzel... hepsi güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar Kütüphanesi
      Ay teşekkür ederim çok mutlu olduummm :D

      Sil
  25. "rüzgar gibi geçti" gibi oldu bu yaa , adını rüzgar koymasaydınız keşke :) en azından bi sahibi oldu çok şükür , iyi bakacaklarını düşünüyorum. Üzülmekte haklısın , kaldı ki ben bile buradan üzüldüm ; daha bi önceki yorumda , yerim onu diyordum şimdi gitti :( bu arada tasarımdaki resim harikaaaaaaaaaaaaa, tasarım da çok güzel, eline sağlık yapan arkadaşın.bi de şu trenin önündeki palyaçoya ben çok güldüm :) vedayı abartmış ama :) şeker şey seni , takılıyorum kızmazsın di mi <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Ya sorma rüzgar geçti gitti vallahi :)
      Ben de iyi bakacaklarını düşünüyorum kadın baya ilgiliydi ama umarım öyle olur.
      Teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)
      Aslında resimleri koyarken konuyla ilgili olmasına pek dikkat etmiyorum kafama göre takılıyorum :D
      Aa kızmam tabi ki olur mu öyle şey :)
      Öpüyorum seni ♥ :)

      Sil
  26. Tasarım gerçekten çok güzel olmuş canım,güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  27. Bayılıyorum böyle sade hoş göz yormayan temalara buda onlardan biri olmuş diğeride çok güzedi güle güle kullan canım :)
    Rüzgar...biz bile nekadar alışmıştık ona burdan senin anlatımından sevginden.Birde seni gidişi nasıl üzdüğü kelimelerle ifade edilmiyor sanırım derinder hissetmişsindir muhakkak.Ne diyelim bundan sonra onun için yaşam güzel olsun ismi gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Çok teşekkür ederim. Fazla karışık görünümlü olunca kendim okuyamadığımdan sade olmasını tercih ettim.Beğenmene sevindim :)
      Çok üzüldüm ama yapacak birşey yok.Umarım iyidir.

      Sil