8 Haziran 2014 Pazar

Kiiiim Ben Mi Kıskancııımm =)

Bazı konularda gerçekten değiştiğimi hissediyorum. Aslında bir yandan da hoşuma gidiyor bu durum. 

Sonsuz'un bir arkadaşı ve onun sevgilisiyle pikniğe gidecektik. Sonra Sonsuz geçen gün bana
 "pikniği biraz erteleyeceğiz galiba ben de arkadaşıma denize gideriz o zaman bir ara dedim" 
şeklinde bir cümle sarfedince üstüme alındım ve bu plana bir an benim de dahil olduğumu düşündüm. "Ama erkek erkeğe" deyince psikolojim aynı şu aşağıdaki velet gibiydi :D



Kıskançlık duygularım tavan yaptı. Tahmin edersiniz ki hemen çirkefe bağladım. "Neee erkek erkeğe mi? Hayatta olmaz. Bak işte Ağustos'ta ikimiz de izin alıp gideceğiz birlikte. Daha ne? Yeter o kadar tatil"
 diye söylenmeye başladım.

 Ama nasıl sinirliyim anlatamam. Bir yandan da sinirimden kahkahayla gülüyorum. Sonsuz'un keyfine diyecek yok tabi. Kıskanıldığı için nasıl mutlu. Gözlerinin içi parlıyor. Bir yandan da hala beni kızdırıyor "Kesin benim şarjım da biter orada" deyip duruyor.

İyice cinlerim tepeme çıktı. Aklıma geldikçe çıldıracak gibi oldum kaç gün :) Ama tuhaf bir şekilde bu kıskançlığım Sonsuzun çok hoşuna gitti. Bu konu açıldıkça mutluluğu yüzünden okunuyordu :) Bu kıskançlıkların normal olduğunu, huzursuz olacaksam gitmeyeceğini söyledi.

Sonra ben kendimi suçlu hissetmeye başladım. Sanırım bu değişime ayak uyduramıyorum henüz. İki gündür düşünüyorum da, sanırım gereksiz bir kıskançlık tribine girdim. Sonuçta ona güvenmiyor muyum ? Güveniyorum. (Gerçi arkadaşlarına güvenim sıfır ya neyse. İdare edeceğiz artık.) 

 Dün konuştuk ve gereksiz bir kıskançlık olduğunu artık böyle düşünmediğimi söyledim. Tabi bir ekleme de yaptım. "O şarj kesinlikle bitmeyecek" 

Umarım birkaç günlük tatili burnundan getirmem :D 1 saat sonra geri dönmezse iyidir :D

Ben hiç böyle kıskanç bir insan değildim yaa. Ne oluyor ki bana böyle acep ? 

Sonuç: Kiiim ben mi kıskancım? aaa aaa üstüme iyilik sağlık. Yok öyle birşey :)

41 yorum:

  1. Yaaaaaa kızın tipine bayıldımmmm! Empati yaptım ve benim de sinirim beynime vurdu. Güvenmediğim arkadaşlarıyla dışarı çıkınca bile delleniyorum ama bşi diyemiyorum tabi ona güvendiğimden, defalaaaaarca böyle konuları konuştuğumuzdan. Sen de olabildiğince cool, kıskanmayan kız olcaksn mecbur:) :P habersiz bırakmadığı sürece^.^ :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı değil mii ? :)
      Bak sen beni anlamışsın. Sinirin beynine vurduğuna göre :D
      Kıskanmayan kız olamam. O biraz zor da. Belki kıskandığını belli etmeyen bir kız olmaya çalışabilirim :)
      Habersiz bırakmamak önemli tabi ki :)

      Sil
  2. Yüzümde tebessümlerle başladım okumaya.
    Kahkahalarla bitirdim :))
    Çok hoştu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkahalara sebep olduysam ne mutlu bana :)
      Ben de gülüyorum bu halime. Bir yandan da sinirleniyorum tabi :)

      Sil
  3. Kiskanclik cok yorucu bir duygu bence ya , yapma kendine bu eziyeti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yapmak istemiyorum bu eziyeti, kendime de ona da :)
      Ama elimde değiiill :)

      Sil
  4. Arkadaşlarına güvenim sıfır.. işte bu günün sözü. Bide onların kız olduğunu düşün.. KABUS

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ah ah sen bir de bana sor Şenay :)
      Bu tatlı gifteki kız için ise eğer :) çok çok tatlı :)

      Sil
  6. Seven kıskanır ki ? çok normal hatta burnundan fitil fitil getirmen lazım bir Türk kızı olarak genetik kodumuz böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Myna. Seven kıskanır arkadaş ! :)
      Yaa bu kadar da gaza getirme ama benii :D

      Sil
  7. hımmm o kıskançlık denen şeyden bende de var :) bazen kötü bazen güzel bir şey.
    hem bence kıskanmayan insan yoktur ya,nasıl kıskanmıyorlar anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlaymıyorum Ayşe :)
      Kıskanmak da kıskanılmak da dozunda olduğu sürece gayet güzel bence.

      Sil
  8. Kıskançlık kötü görünse de iyidir ama özgürlüklere dokunmaya başladı mı iş tersleşiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlık bir dereceye kadar güzel Ruhsuz Atmaca.
      Özgürlük kısmına gelince çok hassas bir konu. Hiç girmeyeyim ben ona :))

      Sil
  9. veledi keesss! Koptum yaaa :D
    Kıskançlık ımm öhmmm öhmmm...
    Şimdi efenim bu çok derin bir mevzu asdfgjdfd(çarpıldı)
    Ne kıskanmican ya salma tek başına ben olsam nah gidersin bensiz diye tepinirdim bir de şarjı bitecekmiş o telefonu kafanda kırarım görürsün şarjı diyemedin mi?! >> benim neden manitam yok sorusunun en güzel yanıtı oldu şu cümle :/
    Ben olsam ben de benimle sevgili olmazdım.(ne çok ben dedim ya :/ neyse sen anladı onu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Velet süper yaa surat ifadeleri tam da içimden geçenleri yansıtıyor :D
      Şarjım biter dediğinde bir çok şey söyledim. Beynime kan gitmedi resmen bir süre :D Seni gebertirim en çok kullandığım kelime grubu oldu :D
      Anladım ben seni :)

      Sil
  10. senin instagramın yoh mu???

    YanıtlaSil
  11. Yok bizde öyle erkek erkeğe tatile matile gidilmez. Anca beraber kanca beraberdir. Olur mu hiç öyle şey ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gaza getirmeyin beni noluuurr :D
      Ama ben öyle kısıtlayan biri olmak istemiyorum. Gerçi kendimi tutmasam en harikasından olurum ya neyse :D

      Sil
  12. hahaah o denli yaniii :) canım kıskançlığın ince ama çok ince bir çizgisi vardır , o çizgiyi aşmadığın takdirde sorun yok ama aşarsan da çok zarar görürsün ve zarar verirsin. sen de zaten aşmamışsın :) için içini yiyor di mi heheh:)) işte o iç yemelerini de kaldırırsan oh çook keyifli olur herşey ;)
    sonra bak başlıyorlar ukrayna , rusya , rus kadını ... yok Türk kadını kıskanç , kaprisli amanin bitmez bu muhabbet.. sonra da bi bakmışız rus gelinimiz artmış !! sırf bu sebeple Rusça öğrenip Rusya'dan kendine eş bulmuş ve keyfinden yanına yaklaşamadğımız bir arkadaşımız var yanii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne denli Kreatif Baskan :D
      Aşmamışım değil mi ? Ben de aynen böyle düşünmüştüm. Teşekkür ederim desteğin için :D
      Yaa içim içimi yemek az kalır içim içimi kemirdi yok etti bildiğin :)
      Ayy Rus deme bana :D

      Sil
  13. Kıskanmak, kıskanılmak çok güzel şey aslında :))

    YanıtlaSil
  14. Aslında hepimiz kıskanıyoruz canım amaa kendini huzursuz etme bu konudaa , ben iliskimin en baslarında biraz fazla kıskançtım sanırım zaman ilerledikçe oyle cok guven duygusu oluyorki kıskançlık falan kalmıyor, zaten bir bütün olduğunuzu biliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kelebenk. Belki zamanla azalır bu kıskançlığım diyeceğim ama benimki zamanla artıyor sanki. Korkuyorum :D

      Sil
  15. Hahaha gife bayıldım ya, kıyamam küçük yaşta sinir hastası olacak tipe bak :D
    Kıskançlık konusunda ben de çok fenayım,bir şey diyemiyorum o yüzden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miencim ben de bayıldım gördüğümde. Suratından asabiyet fışkırıyor resmen :D
      Demek ki bu konuda genelimiz fenayız :D Neyse allahtan gaza getirmedin :)

      Sil
  16. hah haaaa sevmek zor iş yaa :)

    YanıtlaSil
  17. aa yoo olur mu öyle şey yollama yollama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa deme öylee çok fena gaza geliyorum bak :D

      Sil
  18. Fazlası iyi değildir anacım :) Tecrübe ile sabit önce hoşlarına gider sonra "öff yetti amma da bunalttın" derler. O lafı duyunca beyninden vurulmuşa dönersin sonra.
    Sana tavsiyem kararında bırak. İçinden hönkürmek gelse de ota sabuna :) sen yine de sus. Haa tabi arada belli et arada isterler o kadar olsun :)

    Erkek erkeğe göndermek konusunda da.. şöyle düşün.. senin kız kıza takılmana izin vermese hoş olur mu? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül çeLen

      Haklısın fazlası çok çok zararlı :) Onu bunaltmaktan çok korkuyorum zaten. Buna dikkat etmeye çalışıyorum elimden geldiğince.
      İçimden çemkirmek gelirken susmak çok zor oluyor malesef :D
      Haklısın bak kız kıza takılmama izin vermese diye düşündüm de bu hiç hoş değil :D

      Sil
  19. kıskançlık başa bela ama insan tutamıyor kendini yahu. Seven insan kıskanır genellemesine katılıyorum valla. Kıskanmamak için çok geniş olmak lazım sanırım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Ya engel olmaya çalışıyorum ama olmuyor :)
      Kesinlikle ve ben o insanlardan olmadığıma bir kez daha emin oldum :)

      Sil