17 Mart 2014 Pazartesi

Geçtiim Geçtiiim =)

 
Yihuuuu sürücü adayı kategorisinden terfi etmiş bulunmaktayım. Sonucumu öğrendim az önce, telefondaki bayan başarılı deyince "aaa gerçekten mi, emin misiniz, bir daha baksanız" demeseydim daha iyi olurdu tabi :D
 
Kadın yanımda olsa vallahi sarılıp öpebilirdim :) Bir daha sınavla uğraşmak zorunda olmadığım için mutluyumm.
 
Ay ne güzel bir pazartesi oldu bu böyle :)
 
Yanında çalıştığım avukatın bu haberden sonra "ben anahtarı alıp gidebilirsin diyene kadar benim yanımda kullanacaksın arabayı. Bundan sonra nereye gidersek sen direksiyondasın. Zamanı gelince de anahtarı alıp gidebilirsin istediğin yere ben olmadan. Sonra da uygun zaman gelince kendi arabanı alırsın" demesine de çok sevindim :)
 
İnsanların bana güvendiğini görünce çok mutlu oluyorum.
 
En kısa zamanda kendi kırmızı arabama da kavuşmak nasip olur inşallah :)
 
***
Bu arada yeni bir kitap okumaya başlayacağım ama şu dördü arasında karar veremiyorum. Okuyanlar varsa yorumlarını yazabilirlerse sevinirim :)
 
Hasret- Canan TAN
Hayal- Ayşe KULİN
Beyoğlunun En Güzel Abisi- Ahmet ÜMİT
Bir Psikiyatristin Gizli Defteri
 
***
Benden haberler bu kadar bugünlük :)
 
Görüşmek üzeree :)
 
 
 
 
 


24 yorum:

  1. Aaa çok sevindim, hayırlı olsun.. Hayalindeki kırmızı arabaya da en yakın zamanda kavuşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun see :) kırmızı arabanı aldığın gün ordayım:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :) İnşallah o sevincimi senle paylaşmayı çok isterim :)

      Sil
  3. Ne güzel bir haber böyle hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımdaki en güzel haberlerden biri son zamanlarda :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bence kırmızı değil siyah olsun. Siyah daha cool duruyo :D Tabi sen bilirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Siyah da tercihlerim arasında ikinci sırada :) Ay olsun da siyah kırmızı farketmez idare edicez :D

      Sil
  5. hayırlı olsun ben kitap seçiminde o piti piti yaparım genellikle:) ama yine de sonuç her zaman en çok üstediğim kitaba çıkıyo nedense:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de o piti piti yaptım gibi ve seçim yaptım sonunda :)

      Sil
  6. yaşasınnnnnn :):):) tebrik ederim canım ben demiştim geçeceğini ;)
    Kırmızı arabana da bir an önce kavuşursun inşallah.
    "Beyoğlunun En Güzel Abisi" ni ablam okumuştu çok beğenmiş bana da okumalısın diyip duruyor ama sıkıcı ders kitaplarımdan fırsat bulup da okuyamadım ilk fırsatta bende okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasııın :) Teşekkür ederim yumiyumcum :) İnşallah ya çok istiyoruum :)
      Ahmet Ümit'in birçok kitabını okudum ve hepsini çok sevdim. Eminim o da güzeldir. Seçimimi yaptım. Beyoğlunun en güzel abisi ikinci sırada artık :)

      Sil
  7. Haydi gözünüz aydın... :)

    Kafa'ya da beklerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)
      Ne demek tabi ki gelirim :)

      Sil
  8. Ben 2000 yılında hayalini kurduğum arabaya 2007 de kavuştum hem de çok tesadüfen sen de çok iste herkes çok istesin eninde sonunda oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyoruuum :D Umarım ben de tesadüfen yada değil hiç farkemez bir an önce kavuşurum :)

      Sil
  9. Tebriklerrr! Umarımım en kısa zamanda halini kurduğun arabana da sahip olursun :) Hiç endişelenme, yukarıdaki yorumlarda da bahsi geçmiş, her şey öyle güzel denk geliyor ki bazen, şaşıracaksın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Umarım dediğiniz gibi herşey öyle güzel denk gelir ki şaşırırım :) <3

      Sil
  10. oleeey. aferin sanaaa. kırmızı araba da hadi işallah o da olur yaa.
    :)

    hiçbirini olumadım ama ahmet ümitinki daha iyidir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah deep. Çok istiyorum kii :)
      Ben de kararsız kaldım ve Bir psikiyatristin gizli defterine başladım. Sonra da Ahmet ümit okuyacağım :)

      Sil