10 Şubat 2014 Pazartesi

YARDIMMM!!

Merhaba arkadaşlar.

Blogger için kullandığım mail adresimi değiştirdim. O yüzden her birinizi yeniden takip etmek zorunda kaldım. Karmakarışık bişeyler oldu işte. Şöyle bir sorunum var. Önceki mail adresimde izleyiciler kısmında benim profilime tıklandığında bloğumun ismi de görünüyordu. Fakat artık görünmüyor. Ne yaptıysam olmadı.

Bir de şu fotoğrafın en saçma yerinde yer alan google ın g simgesini kaldırmak istiyorum. Ama o da olmuyor.

Yardımcı olursanız sevinirim blogdaşlar :)

Hoşçakalın..

6 yorum:

  1. başka blogu takip etme butonunu bastığın Daha fazla seçenek+Şu anda Blogger profiliniz kullanılıyor ya da bunun gibi bir soru olmalı bağlantılarınız gibi orda bloggeri seç, gugılın g si nasıl kalkar bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğini yaptım Sonsuz. Böylece g simgesinden de kurtulmuş oldum :) Fakat hala istediğim sonuca ulaşmış değilim. İzleyiciler kısmında kendi profilime tıkladığımda hala bağlantılar başlığı ve onun altında blog ismim görünmüyor :( teşekkür ederim yine de. Biraz daha uğraşmalıyım :) yada eski mail adresime geri döndüreceğim böyle giderse.

      Sil
  2. Ben de böylesi sorunlar yaşadım maili değiştirince geri aldım mecburen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapacağım sanırım bu gidişle. Bir tuhaflık oluyor çünkü.

      Sil
  3. maalesef hiç anlamıyorum bu işlerden:( en kısa zamanda çözüme kavuşturmanı diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç anlamıyorum belli olduğu üzere :)) teşekkür ederim yumiyumcum inşallah halledebilirim ama biraz zor gibi görünüyor.

      Sil